20130520

study week

Assalamualaikum.

minggu study week ni rasa stress memanjang.esok je aku ada 2 quiz yang menunggu.


aku akan semangat study bila aku teringat zaman-zaman aku dapat result exam besar (upsr,pmr,pmr)

bila dah time degree ni semuanya berbeza. 
cara belajar,aktivitinya semuanya bergantung ada kita.

walau sejauh mana pun kita berada sekarang (untuk student macam aku)
kita ingat time keluarga kita hantar kita masa mula-mula daftar masuk universiti
ibubapa kita gembira,bangga
masuk universiti ni bukan sekadar masuk je dah ok
tapi biar lar kita keluar menjadi mahasiswa yang dapat membanggakan bukan sekadar 
untuk keluarga,masyarakat,negara dan yang paling penting untuk ISLAM.

harapan besar pada kita,jangan ambil ringan je.

Doakan aku berjaya didunia dan akhirat.
thank kawan-kawan.



No comments: