20110610

tudung dianggap as fashion!

salam..hye all.jmpe g..kali ni aq nk cite psl bonggol unta..kowg phm x pa y dimaksudkn dgn bonggol unta tu!!pic kt bwh ni akn menerangknnye:









buktinye sme x gan pic kt bwh ni: 




apa y aq nk smpikn sebenrnye ialah:
 


p/s;  1.jgn jadikan tudung itu sebagai trend tapi untuk mentaati 
           perntah Allah
        2.nasihat aq tuk kaum adam tegurlh kaum hawa jika mereka 
           seperti gambar diatas kerana kamu (kaum adam) dijdkn dikhalifah ini as ketua.
        3.aq mntk maaf andai ade y terse...tapi tu adalah tegahan dalam islam
        4.igt apa y aq ckp pd entry lps...ingt mengingati tanda cyunk kte!



7 comments:

saya KILA said...

hah betul tu . for me la kan , bukannya cntik sgt klau sanggul tinggi dan besar . janggal pulak tgk . btw , nice entry :)

: : sang drama king : : said...

: : info sgt brguna~

thnx sudi share yea :)

syaimz said...

yeaaah,nanti saya pakai tudung dgn cara yang betul

*haha,saya pakai ke? haha

Amie said...

mmg tak nampak cantiknya sanggul tinggi mcm bonggol unta tu...

ABU said...

oh mcam tu rupanya..huhu..

shopping2u said...

sgt2 setuju..mmg benar!
dan pakai tudung yg suka mencekik lehir tu sama spt biara.. siyes

zulhaidi said...

bgos sesangat..xpi xde sape yang nak amik tahu ....